HTML

*N Fashion

"A divat változik,a stílus örök"

2011.05.30. 20:19 Niks

Rosie ragyogása

Rosie Huntington-Whiteley Was Told to Lose Weight

A gyönyörű modell,Rosie Huntington-Whiteley a júniusi ELLE címlapján ragyog.A fotózáson Rosie így nyilatkozott:"Amikor elkezdtem a modellkedést sokkal nehezebb volt,hiszen még nagyon az elején jártam.Mondták,hogy nagyon érzéki vagyok és,hogy milyen szép baba arcom van...de a baba duci,ezért azt mondták,hogy ha valamit is el akarok érni ebben a szakmában akkor fogynom kell.Arra nem emlékszem,hogy nagyon sokat küzdtem a testemmel,de emlékszem,hogy mindig kérték,hogy fogyjak,fogyjak és bombáztak a tanácsaikkal.És ez kissé fájt nekem,ezért szerencsére elhatároztam magam"

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr122944259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása