HTML

*N Fashion

"A divat változik,a stílus örök"

2011.08.03. 10:48 Niks

Napi cukiság:Miranda Kerr,kisfiával

Címkék: miranda kerr

Miranda Kerr with her baby. SO CUTE.

Miranda Kerr a napokban ebédelni volt kisfiával(ha igazán akarjátok tudni Tamari-pácolt lazacot evett édes burgonyával,és brokkolival).Nagyon trendin sétált a hat hónapos fiával,Flynnel.Ausztriai házában egy újságírónak adott interjút,aki kisfiáról kérdezte.'Én nagyon szerencsés vagyok,egy nagyon jó természetű kisfiam van.Amikor terhes voltam sokat jógáztam és meditáltam.Az interjúban azt is elárulta,hogy a terhessége alatt 18 kg-ot hízott,egyáltalán nem foglalkozott a súlyával,csak az volt a lényeg,hogy egészséges gyermeket hozzon a világra.Amikor arról faggatják,hogy hogyan sikerült visszanyernie az alakját a következőt válaszolta:'Az egész terhesség alatt jógáztam,de őszintén szólva nem érdekelt,hogy visszanyerem-e az alakom,és akkor sem lettem volna elkeseredve ha nem fojtathatom a modellkedést.Szerintem a szoptatás is nagyban szerepet játszott abban,hogy visszanyertem az alakomat.'

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr523122348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása